Du mår som du tänker

En timmas power-walk och 92 situps.. Nu är jag färdig för dagen och jag har en härlig känsla i hela kroppen...



Håller på och lagar mat, blir majskyckling klubba med sallad. Sen har jag tvättstugan kl 7, behövs verkligen. Har hur mycket handdukar och sängkläder som helst som måste tvättas. Ska kolla på idol 20.00 och även hinna med och fixa naglarna. Hoppas på att jag får vara ledig imorgon, skulle vara skönt att sova ut och bara ta det lite lugnt. Kvällen blir iallafall lagom, bio och middag på heron!

På Lördag blir det alkohol och lite avskedspartaj för elin som drar till Norge nu och jobbar. Vilken rackare! Men tvivlar inte på att hon kommer få det bra och tjäna grymt mycket pengar.. Jag hade också dragit någon annanstans och jobbat om det inte var för att jag ska flytta om 4 månader. Känns som jag har det rätt bra här hemma med jobb, vänner, familj och träning. Jag står nog ut ett tag till ;)

Nej nu ska jag röra ihop lite bönsallad innan kycklingen är klar i ugnen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0