Håller man mig för löst så försvinner jag och håller man mig för hårt så kvävs jag...

Nätterna går alldeles för fort. Jag är trött! Men idag ska jag upp till björnmossan och det är den minsta förskolan så det blir lugnt och skönt :) Slutar vid 16.00 och då blir det promenad med alex och sen ska jag jobba igen mellan 18-20.30.. Onsdagar är inte alltid så roliga..

Jag vill se I rymden finns inga känslor! Började med att jag såg trailern och blev helt förtjust och sen när madde och hennes gäng kommer hem och precis sätt den och säger att den var hur bra som helst..blev jag ännu mer sugen!! Sitter och skrattar redan när jag ser trailern. Ja så det blir väl bio i helgen!



Nej dags att kila ut i kylan, burr..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0