Helg imorgon, helt underbart!

Min sista dag på nyponet var idag och imorgon är jag tillbaka på ängen igen.. Blev även uppbokad på två dagar nästa vecka, så skönt att veta i förväg så man slipper bli väckt så tidigt på morgonen. Vädret har varit helt underbart idag så vi har varit ute mycket. Man mår ju så bra av så mycket frisk luft. Annars är jag dålig på att vara ute om dagarna om jag inte är på dagis.

De två sista timmarna i butiken gick också bra. Så nu är jag hemma, skönt. Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förens 9.00.. Kors i taket!
Håller på att laga spagetti och kötbullar, mums sen ska jag ut och springa lite senare ikväll.

Imorgon ska jag och tjejerna in och käka i strängnäs och sedan sätta oss på rogges och dricka drinkar för att sedan troligtvis gå ut :) Kommer bli en awesome fredagskväll..



Nej måste passa maten nu and call my mother. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0