Helgen är här efter 11 dagars jobb

Ääääääääntligen hemma och det är helg! Fick sluta tidigare för det var bara två barn kvar och sandra skulle stänga så jag behövdes inte mer.
Jag är så fruktansvärt glad att jag ska få vara ledig två dagar nu.. Eller ah ledig och ledig ;) Utgång idag och kanske imorgon med!! Vi får se hur mycket vi pallar med. Ikväll bär det iallafall av till strängnäs. Kinamat med alex, malin och emelie. Sen några drinkar på rogges för att sedan glida ut på Ub.. Hoppas det är mycket folk ute!

Alex lilla pojk ska dj:a i rockbaren så vi får se om han lockar dit lite människor.. Nu komma snart emelie så jag måste hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen ramlar väl alex och malin in efter sex någongång. Hoppas alla får en kanonkväll för det kommer vi ha. och ni som ska ut: Vi ses på dansgolvet!

Over and Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0