Jag bara älskar det

Helgen har allt för mycket att berätta och eftersom jag är så fruktansvärt bakis fortfarande och idiotiskt trött så får jag sammanfatta att mina vänner är dem bästa och jag har haft en riktigt grym helg! Tack alla för igår, det var det roligaste på länge!

Kom hem från södertälje vid fyra idag.. Hela dagen har spenderats på eriks soffa totalt försvunnen i mig själv. Förstår inte hur man kan må så dåligt. Jag är inte van vid baksmällor.
Sen jag kom hem har jag bara haft söndagsmys i soffan. Är just nu hemkommen från en liten snabb tripp till strängnäs och tillbaka. och nu ska jag verkligen gå och sova för ska vara hos tandregleringen 9.25 i eskilstuna imorgon och sen direkt till jobbet och kvällen kommer bestå av träning. så ge mig ny energi, men det kommer väl med nya vecka. på fredag ryker nedre tandställningen..

Godnatt darlings, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0