Jag genomgår aldrig en dag utan skratt

Ledig var det ja, men ändå spenderade jag 4 timmar i butiken.. Men har man världens bästa tjejer som arbetskollegor så funkar det rätt bra. Vi har käkat lunch, fikat och druckit massa kaffe. och snackat hur mycket skit som helst ..

Martin kommer in:
"Fan när bebisen kommit ut kommer dina bröst vara som raggsockor med dankar i"
HAHAHAHAHAHA



Jag gick senare ut mot läggesta för att möta upp alex som jobbat klart, sen fastnade vi på två goda ting och så fick jag fika lite till.. haha gud känns som jag bara har fikat hela dagen. Klippt luggen har jag också gjort, känns skönt att den är lite kortare.
Nu ska jag slänga mig i duschen och göra mig redo för att åka till heron med alex. Har fått låna bil hela helgen också :D superglad tjej här!!!!!

puss

Jenny och jag kommer in på blomsteraffären: "Varför haltar ni två? "
-Jenny: Jag är gravid..
-Jag: Jag har sprungit in i ett soffbord....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0