Jag mår så bra av att vara ute på sjön

Ännu en kanonfin kväll ute med båten och idag var det Johans tur att få fisk!! en riktig gammelgädda på 3,1 kg. Han var fin för att vara jävligt ful måste jag säga. Inga dåliga tänder heller för den delen. Och vi begav oss hemåt i solnedgång, åh det är så mysigt. Jag ska bosätta mig på sjön!


Kul att få de där gaddarna i fingret..




Jag gav honom en kyss, kunde inte hålla mig!


Ni förstår inte hur fina kvällarna är ute på sjön nu♥

Nu är jag hemma och redan rastlös som en gris! Hoppas verkligen jag kommer få jobba imorgon, jag kommer inte vara rolig annars. En dag ledig är okej, två dagar ledigt, INTE OKEJ!
Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska sova. Hoppas ni andra också haft en mysig kväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0