Jag vill vara lyckligt galet kär!

Oj vilken underbar helg jag har haft!!

Lördags:
Hämtade evelina vid bussen och sen vart det en jävligt lång fika inne på café georges tillsammans med robban, matte, sebastian, micke och dennis! 5 koppar kaffe och en hallonpaj med alldeles för mycket vaniljsås fick ja i mig. sen hade jag ont i huvudet...
Vi fick renfilé till middag som min käre far hade fixat åt oss. Sen blev det bastukväll uppe i stugan. Det var jag, alex och evelina och måste säga att det var riktigt mysigt och roligt. den kvällen kom vi i säng väldigt sent.

Idag:
Vaknade ganska tidigt och åt en god frukost. Sen åkte jag och evelina in till stan och jag röstade.. Vilket projekt!! Men jag har iallafall gjort det nu så.. Sen tog vi en lunch på anna på torget och en fika på två goda ting. Sen handlade vi och åkte tillbaka hem till mamma och pappa. Kvällen rullade på och 19.00 var det dags att skjuts evelina till bussen i strängnäs igen. Att tiden alltid ska gå så fort när du är här min älskling!

Resten av kvällen har jag spenderat hemma hos robban, vi kollade på en skitbra film och käka upp en hel chipspåse. Ja perfekt söndag!

Kan bara sammanfatta denna helg med tre ord- fika, kärlek och skratt! Jag ångrar inte en sekund att jag inte druckigt en droppe denna helg. Sååå skönt!


Helgen händelse:
Alex var inne och kollade på mamma och pappas hus och jag visade självklart bastun som består av en glasvägg och bredvid en dörr. Och när hon skulle gå ut hör jag bara en sån jävla smäll och alex har gått rakt in i rutan sisådär 30 cm från dörröppningen. Vi båda typ dog av garv och hennes näsavtryck satt liksom klistrat på glaset. Nej det var sjukt och det roligaste jag sett alex gjort sen jag lärde känna henne. Hon skyller på "rent glas" jag skyller på "inte alla hästar i stallet".. ♥



Hur snygg är inte min underbara älskling?? herregud säger jag.. Moviestar på henne!
Imorgon har vi varit förlovade (som vänner) i ett år!


Imorgon har alla förskolor planeringsdag och tror även skolorna har det. Vilket betyder att både jag och alex är lediga samtidigt för en gångsskull! Så vi ska ha en heldag med hårfärgning, storbak och fikamys! Det kommer bli toppen.. Allt är toppen förutom en grej, det fattas en sak! jävla fan.

Nu ska jag ta mig en kopp te och varva ner, är helt speedad känner jag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0