kom igen nu, kämpa på

Ny dag, och även nytt försök att må bra ikväll så jag kan träna.. Har bokat afrodans kl 18.00.. Snälla rara låt mig slippa spänningshuvudvärken. Mamma trodde det var vätskebrist blandat med vitaminbrist. Ni vet jag är en expert på att dricka mängder kaffe och eftersom kaffe är väldigt vätskedrivande och jag glömmer dricka vatten om dagarna så.. pang där kanske vi har problemet! Ska försöka mig på endast en eller två koppar idag och sen dricka mycket vatten hela dagen och sen blir det iväg och shakea! :)

Har inte så mycket mer att skriva tror jag, är rätt tom i huvudet och sover nästan fortfarande. Nu är det dags att kila mot jobbet. Ha en bra dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0