Kylan är påväg

Godmorgon!

Ute är det dimma överallt, känner mig inte sådär jättesugen på att ge mig ut och sticka till jobbet. Måste leta fram vantarna tror jag..Men det känns inte kul, det förstör stämmningen! Kylan får inte vara här....
Det stod i tidningen "Fram till i helgen får vi behålla värmen, efter Söndag så kommer hösten och kylan" .. Det ser man ju verkligen fram emot..aaaaldrig!

Kungarna av Tylösand igår var riktigt spårat!! Vart hittar man sådana människor? De måste ju vara med och göra sig till för programmets skull. Killarna är riktigt snuskiga och tjejerna kan nog inte bli mer egotrippade :P Haha men konstigt nog så roade det mig att kolla på programmet. .. Ett nytt "paradise hotel"..

Slutar 15.00 idag så väldigt skönt! Ska försöka hitta en tid i tvättstugan, sen ska jag gå en lång promenad som vanligt. Men får med mig alex ut idag också :) Nu måste jag fläta håret.

puss


Jag ser dig aldrig längre, jag träffar dig aldrig, vi hörs alldeles för sällan!
Jag minns när vi var jättesmå då jag inte kunde sova, då gick jag alltid in och väckte dig och så läste vi saga tillsammans (egentligen tittade vi på bilderna bara)..Och nu...viiiips så har du flyttat hemifrån och bor utanför Nyköping. Tiden går för fort och det skrämmer mig lite. Men hoppas vi ses snart!
Jag älskar dig över allt annat♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0