Långa onsdag

Tyson har kommit på att man kan vara under täcket på mornarna .. och aj vad det inte är kul! Jäveln tog världens tugga av min rumpa imorse, och jag flög ur sängen. Sen när jag ställde mig så insåg jag att jag även har världens träningsvärk. Kommer ha svårt att ta mig fram idag på ett snyggt sätt. Känner mig som en brottare som vaggar fram.. Kul att jag har världens längsta dag framför mig med 10 timmars arbete. okej nu låter det som jag verkligen gosar ner mig i ett neggoträsk. Men jag är glad, förjävla glad!!!!!

Hur är vädret? Hmmm..  Hoppas det är bra eftersom jag ska stänga och det är roligare att stänga ute. jaja mössan och vantarna på. adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0