Löningsfredag

Åh äntligen är det Fredag och det är lönefredag!!!!! Känns rätt bra alltså..
Hade lite sovmorgon idag eftersom jag inte ska börja förens kl 9.. Men det tyckte inte Tayson jag skulle ha så det var världens liv från kl 6 imorse. Och inte nog med det, han vägrar låta min kropp vara. Han ska bitas i tårna, hoppa i mitt ansikte, knuffa ner böcker på hyllan ovanför på miig när jag sover. Jaaa puhh..Det går ju liksom inte att bli arg på den lille heller och om man ens säger ifrån med arg ton så får man en box i ansiktet av en tass med klor. Men han är ju bara kattunge så... :)

Dags att betala räkningar och försöka gosa lite med Tayson innan det är dags att åka.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0