Lördagelfteiniondetjugohundratio

Idag är det lördag och 11 september och jag vaknade kl 07.00 ... Men som tur kunde jag somna om och vaknade igen nu vid elva tiden. Riktigt skönt! Hade fått tre sms varav ett från alex, och nu svarar hon inte tillbaka..Bara helt borta! Skumt.... Tror hon har somnat!

Vi funderade iallafall på att åka till Trosa idag och hämta en sak hos hennes moster och sen fika där i stan. Men vi får se hur det blir med det. Och hur och vart vi kommer hålla till ikväll har jag inte en aning om.. Det blir iallafall öl och jägerbomb vad jag vet ;)

Jag är verkligen fattig som en gris just nu.. Och jag har två födelsedagsbarn denhär månaden och ett födelsedagsfirande ute på krogen.. Och inget av detta har inträffat än.. Hur ska jag ha råd med det?!?! Jaja jag får lösa det på något sätt.. Nästa månad kommer inte bli såhär kaosartad.

Om man kanska ska få på sig lite kläder och gå ut och gå en stund..Känns som en bra idé!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0