Mamma don't kill me!

Ja som ni kanske la märke till i inlägget under så har jag blivit med kissemiss igen :) Hoppas verkligen det funkar denhär gången och att denhär katten inte är lika psyk som den förra .. Och jag tänkte att eftersom jag inte röker på heltid längre så sparar jag iallafall 800 kr i månaden och då kan jag lägga det på en katt istället. Jag vill ha sällskap! Men funkar det absolut inte får han åka tillbaka till sitt gamla hem.

Han/hon heter awesome! Vet inte riktigt kön så det får väl min faster kommer och hjälpa mig med .. Hihi! Men vi säger han så länge efter namnet.. Han busar här och ska vara med överallt. Han är mer papegoja än katt för han sitter på mina axlar just nu. Och upp till bänken kommer han inte själv än vilket resulterar i att han tar värsta farten och klättrar upp för mina ben och midje tills han är på bänken. AJ!!

Dagen har varit kanon förutom imorse när jag hade sån huvudvärk och svullna rinnande ögon. Men vi har iallafall hunnit med att färga håret på varandra, bakat massa bullar och kolakakor och fikat på två goda ting. Så om någon är fikasugen så är ni välkomna hem till mig för jag har sötsaker så det bara smäller om det :)

Min hårfärg är numera mörk med lite lilarött i sig. Ingen jättestor skillnad men slingorna är borta nu iallafall.. nej nu måste jag mysa lite med lillen här. Han är ju faktiskt bebis!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0