Mera jobb rullar in..

Underbara fredag! jag är glad, lugn och åtminstone inte snorfattig.. Men fortfarande fattig. Jag jobbar jämt men ändå har jag aldrig pengar efter att jag betalt mina räkningar. Hur kul är det att ha en dyr lägenhet som man bor ensam i på en skala 1-10?! eeeehh typ 3 ..
När ska jag få monstershoppa?! Jag vill inte ränna omkring i tråkiga jeans och en t-shirt. Jag vill ha massa nya fina kläder! Jag får väl hoppas på att himlen börjar regna pengar :)

Har fått förlängt vikarieat, och det känns helt underbart! Samma ställa, samma barn och samma underbara arbetskolleger. Kan ju inte vara annat än glad!

Nu ska jag vila en stund innan jag ska kidnappa mamma.. Hon har ju fyllt år så hon ska få sin present ikväll! Kommer bli urmysigt♥

Hoppas ni andra får en superbra fredagskväll.. Eftersom det är löning har väl alla utgång i tankarna. Min kommer imorgon och då blir det fullt ös försten medvetslös. haha nejdå! Kul kommer det bli iallafall!

puss


Grattis till bästa kim som tog körkort igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0