myggbiten

Nyss hemkommen från jobbet och herregud vad mygg det är ute? Vart kom de ifrån nu liksom? Är totalt myggbiten.. Dagen har iallafall gått bra fast min fökylda näsa. Tänkte träna afrodans ikväll, men känner att jag kommer bli ännu mer sjuk om jag gör det.. Så därför tänkte jag ta mig en långpromenad efter maten.

Föresten såg jag på historiken att jag deltagit i 108 pass uppe på hälsoskaparna .. Och nästan alla var i vintras, kanske dags att sätta igång igen. Jag är så sjukt lat, fast egentligen inte.. Hinner bara inte lika mycket just nu..

Till middag ikväll blir det: Fläskkotletter med klyftpotatis och sallad. Himla gott alltså!
Dags att börja tillaga så man kommer ut innan det blir mörkt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0