Något står inte rätt till..

Hemma efter en tung dag.. Jag har börjat få migrän om dagarna.. Ont bakom ögonen, spänning i huvudet och så mår jag illa.. Spelar ingen roll hur mycket alvedon jag tar har lika ont ändå.. och jag blir så himla trött av den. Så att sitta fram och tillbaka i bil till eskilstuna för ett besök som tog 5min var inte alls kul.. Och sen att barnen var fulla av energi var i för sig kul, men inte lika kul för en annan som känner sig helt slut. och jag som skulle träna ikväll :( inte så bra med världens spännings huvudvärk så skippar det. ska börja äta vitaminer, tror jag har brist på något!

Fick stänga idag för första gången, känns kul när dem säger att vikarier normalt inte får stänga men att jag är en sån klippa (som de uttryckte sig) så det låter mig stänga ändå. Ja så nu har jag gjort det också och ska även göra det på Onsdag också.

Har nyss varit och handlat kattsand och mat till mig själv.. och nu ska jag bara köra hem bilen till mamma innan jag ska tillbaka hit och verkligen bara ligga i soffan hela kvällen. ska bli så himla skönt!!

Hoppas ni andra mår lite bättre än mig, kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0