Partylördag

Måste börja med att Gratulera Madde som fyller 21 år idag!! Grattis min skönaböna! :D



Vaknade redan vid 9 imorse för att Tyson var helt galen, men fick lite gos sen när han hade lugnat sig. Men han envisas med att slicka på mina armar och i mitt ansikte. Det kittlas och det tycker jag inte om. Även ögonbrynen, ögonlocken och mina läppar ska han slicka på. Tror han är lite knäpp faktiskt.

Ska vila fram till halv 3 för sen ska jag börja göra mig iordning inför eftermiddagen och kvällen. Vid fyratiden ska jag åka till nykvarn och fira madde tillsammans med hennes släkt och sedan ska vi vidare till södertälje hem till erik och äta tacos 7 personer. Sen blir det the strip ikväll och det kommer bli grymt.. Dock har jag inte druckigt på 2 veckor så undrar vem som kommer bli rund under fötterna. Tror tilloch med att jag råkat slagit vad med johan för ett par veckor sen om vem som ska bli fullast ikväll av oss två. Så ligger nog inte så bra till! Har sett fram emot denhär kvällen sen en månad tillbaka och nu är den äntligen här!!!

dags för lite mys i soffan med kisse och SATC nu ♥

puss



Kommentarer
Postat av: elma

Jag läser socionom nu, men funderar på att söka jurist eller rättsvetenskap nu till våren :) Vad är det du tänkt söka?

2010-09-26 @ 13:04:10
URL: http://eee
Postat av: elma

Jag läser socionom nu, men funderar på att söka jurist eller rättsvetenskap nu till våren :) Vad är det du tänkt söka?

2010-09-26 @ 13:04:50
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0