Simma lugnt

Sa jag att jag skulle fånga gammelgäddan?! Ja och det gjorde jag också, dock var han aggresiv och bet av linan precis när han nästan var i hoven. Men fin var han iallafall mitt lilla slemmo.. Madde fick en lite aborre och sen fånga vi en huggormsbebis också som var ute på simtur. Madde trodde det var en snok och höll den med en tång och sen bara "Hallå ska jag ta den med händerna nu eller?!"
-haha nej förfan det är en huggorm Madde! Giftigast av alla..

När vi hade fiskat klart vid halv sju tiden så åkte vi in till södertälje och fikade med erik och bella. Ingen middag här det är överskattat.. istället blev det varma hallon med glass!
Nu är jag hemma och har haft en otroligt mysig dag måste jag säga. Flera sådana!

Nu ska jag ringa två samtal och sen sova, jobb imorgon .. Hoppas ni mår bra!

puss











Om man inte mår speciellt bra vilket jag inte gjorde imorse så råder jag er att åka och fiska. Jag mår så himla bra nu igen :) Tack Madde och Johan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0