Springa...i skogen...när..det..är..mörkt.....ute....SMART

Jag måste vara riktigt dum dum dum!! Jag ger mig ut och springer när det är mörkt, och inte nog med det.. Jag springer upp i skogen utan belysning. När jag väl kom upp och insåg att det var riktigt svart och jag var helt ensam blev jag rädd som ett barn.. Så jag börja kuta som en idiot och hoppades bara på att ingen mördare eller våldtäcksman skulle vara ute. Jag tror aldrig mitt hjärta slagit så fort. ja är bra smart och tänker på sånt innan ja ger mig ut.. ibland undrar jag om jag har någon hjärna?! Mamma ringer mitt i allt och skäller på mig att genast springa hem och att jag inte får springa själv i skogen när det är mörkt. Tror ni jag blev mer lugn eller?! ;) hell noooo..
Jag är iallafall hemma nu och välbehållen. Jag ska nog ge mig ut lite tidigare om dagarna. Men shiiit vad skönt det var. Finns inga ord för känslan av att känna att kroppen pumpar så mycket blod och att hjärtat slår snabbt och man mår illa.. haha okej det där lät inte fräscht. Men svårt att förklara.. Gillar att köra slut på mig själv om jag säger så.

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen.. Slutar inte förens 17.00 imorgon. Kul på en fredag, men bara att gilla läget. Emelie fick jag med mig imorgon också, kan jag vara gladare?! ♥ du kan ju bara förbereda dig på pusskalas och kramkalas!!! äntligen ska vi umgås allihopa! Dags att skruva upp partyhumöret



Natti Natti, nu ska jag göra kväll om jag ska orka hela natten imorgon! Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0