This is me

- Mitt ursprung är från Ungern
- Jag fyller år på nationaldagen
- Det värsta jag vet är att vara sjuk och vara rastlös
- Äter precis all mat
- Jag har väldigt mycket kläder men använder kanske bara 1/4
- Jag jobbar med barn och stortrivs
- Det som får mig att må bra är träning och mina vänner
- Är väldigt känslig
- Jag har svårt att lita på människor
- Jag vantrivs i mig själv när jag är svettig (föutom när jag tränar)
- Mår dåligt av sjukhus
- Som liten var kläder det värsta jag visste, det skulle helst vara naket
- Jag tycker inte om att kolla på tv
- Mina närmaste mål är att flytta till halmstad och plugga till sjuksköterska för att sedan bli barnmorska
- Jag ljuger i princip aldrig
- Jag har väldigt lätt att läsa av människor
- Jag älskar all musik som får än att röra på kroppen
- Jag tycker om att tvätta och diska
- Skulle jag leva på något resten av mitt liv skulle det vara kyckling
- Jag dricker nästan bara vatten
- Jag står min mamma extremt nära
- Jag dricker te och kaffe varje dag
- Har aldrig på mig jeans hemma om jag inte har särskilt besök
- Går inte utanför dörren utan örhängen
- Jag har speciella ordningar när det gäller nästan allt..vilken ficka mobilen ska ligga i, vilken macka med vilket pålägg jag äter först, hur jag ska ligga för att sova, hur jag ska gå i lägenheten innan jag går ut och låser dörren, vilket rum jag alltid börjar med att städa först, hur disken ska diskas t.ex tallrikar först och bestick sist, kommer inte på frågan att ta en gaffel före alla tallrikar är diskade.. och massa andra ordningar..
- Umgås gärna med bara killar
- Jag kan varken dansa, sjunga eller rita
- Jag har flera dagböcker som är fullproppade
- Jag tycker inte om att sova borta
- Vill jag ha något slutar jag aldrig kämpa förens jag vet att det är helt kört
- Jag är otroligt mörkrädd
- Jag har svårt att hålla i pengar
- Jag har aldrig träffat min morfar
- Jag skulle vilja dela allting i mitt liv tillsammans med en kärlek
- Jag är sällan nöjd med mitt hår
- Jag skäms sällan för saker jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0