Tisdag

Alltså vart bor jag någonstans egentligen, RYMDEN?! Blir väckt 23.30 av ett helt jävla idiotiskt samtal, vart ser du/ni det roliga?! Skulle det bita på mig så misslyckades ni rätt duktigt iallafall :)

Jag skulle tränat igår men så blev det inte, jag sket i det för M o J skull eftersom jag inte träffar de så ofta. Och när jag kom hem vid 22 så var det inte så lämpligt. Idag är jag pågång igen, men vad tror ni då? Jo jag har blivit förkyld!!! Jaha nu var det min tur, nu har alla småttingar smittat ner mig. Hoppas det är en snabb förkylning.
Nej dags att dra på sig lite kläder och kila iväg till jobbat.

puss



tänkte att om ni sov nu så gör ni inte det längre efter att ha sett dethär.. jag skulle kapa av hela armen efter det där, kryp är nog det äckligaste jag vet och speciellt om de är stora som marsvin.. uuuuuuheeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0