Torsdag

Godmorgon i dimman!!

Ja det är verkligen dimma ute och jag tycker det är jätte obehagligt.. Skulle hem med bilen på natten för inte så längesen och fick för mig att jag skulle ta en genväg vilket inte var så lyckat eftersom jag körde fel.. Bra jobbat! Men inte nog med det, det var jättemörkt och jag befann mig på skogsvägar.. men som tur var visste jag vart jag var! Men den kvällen var det också dimma och jag satt bara och tänkte på hur en älg skulle springa ut framför bilen och jag inte skulle hinna bromsa och så skulle jag dö.. Det stillade ju inte precis mitt hjärta när jag åkte förbi väldigt många "här har en älg dött" tavlor som satt längst vägen. Men jag klarade mig!  :)

Idag slutar jag redan 15.30, rena drömmen! Och så blir det träning ikväll..
Imorgon åker tandställningen!!!!!!!!

Dags att kila till jobbet, puss


Jag saknar mina grabbar!! Finns absolut ingen som er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0