Tyson

Blev en massa strul med kissen och först skulle jag inte få ha kvar honom, men nu är det löst och jag hoppas det blir bra såhär för hans bästa. Han är ju bara en bebis. Och nu ska han få stanna hos mig! Men eftersom "Awesome" var ett speciellt namn för både hannah och alex så har jag bytt namn på honom nu så de får ha kvar det namnet till deras nästa lilla kisse :) Så nu heter min lilla ängel Tyson, eftersom att han är en riktig liten boxare och kämpe. Mammas lilla galning..

Nu är det dags att damsuga för killen har lekt med mina blommor idag och även en tidning som nu ligger lite överallt.. Senare kanske alex kommer hit och kollar på idol med oss. Mysigt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0