Underneather your clothes

Blir sällan arg och tappar tålamodet men ikväll gjorde jag det och det var på tvättstugan.. Visst jag älskar att tvätta men det är inte kul att tvätta när det gått 4 timmar och tvättiden är slut och allting fortfarande är blött!!!! Nu ser det ut som rena rama stora torkskåpet i hela lägenheten. Sisådär 10 handdukar, 3 lakan, 1 påslakan, och massa andra kläder. Kuuuuul!!!! neeeeeeeeeeej...

Min bror var nyss här med sina två kompisar, de hade åkt från Nyköping och skulle till Ockelbo.. Så då passade det på att svänga förbi mig och hälsa på. Tre stora grabbar i jaktkläder klampade in.. Alla med en fet snusprilla under läppen (inte min bror) haha vilka bondar de är. Men så söta!

Kom på mig själv med att sitta i soffan och kolla på politik och diskutioner om valet.. Röck till och tänkte vafaaan kollar jag på, det här är det västa jag vet har ingen koll över huvudtaget..Det kanske är då jag borde kolla på det, men snälla jag är inte alls intresserad och fattar ingenting. Men under tiden jag satt där och tittade omedvetet fick jag iallafall för mig att Mona är feta bitchen.. Hon bara klagar på Reinfeldt och jag tycker faktiskt han skött sverige bra som stadsminister. Låt honom bara få vara kvar!

Nej mina ögon är så tunga nu, hoppas verkligen de inte ringer imorgon nu när jag stannat uppe så länge ikväll också. Jag behöver laddas! Ni får sova så gott och drömma söta drömmar!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0