Skönt med lite ledigt

Jag blev ledig idag, gud så skönt det känns! Sov i för sig bara till kl 10.00 men det räckte när man normalt är van att gå upp tidigt. Ska försöka få en klipptid av luggen idag så ska åka ner till kerstin snart och sen tänkte jag sätta mig och snacka skit och dricka kaffe med Malin (chefen)..
Alex slutar 15 så då får vi se vad vi hittar på då, bio ikväll iallafall om vi lyckas få tag på någon bil :) eller jo men det borde vi få.

Dum som jag är så gick jag in i mitt bord igår, rakt in med knät i den spetsiga bordskanten (det var ett lågt soffbord) och jag har så himla ont idag.. Det gör ont när jag böjer det och rätar ut det, inte skönt. Tror inte jag såg bordet om jag ska vara ärlig :P Men ändå har det stått där på samma plats i över ett år. Ah men som sagt är man i andra världar ibland!

Nej nu ska jag pallra mig ner på stan, måste handla också.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0