Nu får det vara nog med bakterier..

Har haft en kanondag, men vart tog det fina vädret vägen? Nu är det rent skit och jag som skulle ut på en powerwalk.. Knappast i spöregn, känner att jag inte behöver bli mer förkyld. Döö skitförkylning! Jag vill trääääna.. Spinning, afrodans, step, springa ja ni fattar nog.

Nej istället får man väl laga lite middag och sen krypa ner i soffan och mysa resten av kvällen. Inte speciellt kul, hade hellre varit någon annanstans :) men tiden räcker inte till..Det är iallafall idol ikväll och det muntrar upp mig lite. Och innan det blir det väl sex and the city, my favorite!
Här får ni höra en låt som bara blir bättre och bättre i mina öron:



Nehe om man kanske ska se vad man har i frysen.. Blir nog en lax/pastasallad till middag.

puss



Jag kan inte blunda för att jag hade så jävla kul under den tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0