Mitt vanliga jag igen

Jag mår mycket bättre idag och har nya krafter! Ibland skulle jag bara villa skratta åt mina känslor och mina humörsvängningar.

Idag har jag varit med 5 åringarna och det är så kul för det börjar verkligen bli stora och ska bli skolbarn till nästa höst. Vi har varit i skolan idag och haft gymnastik.. Hittade en kille (5 år) som jag typ är tokkär i och det underlättar ju inte att han är lika kär i mig ;) haha.. Jag har råkat lova honom att jag ska följa med till skolan sen varje dag i höst och vara med honom. Inget mig emot med den där söta ungen.

Men han är inte bara söt utan överdrivet busig och olydig också. Det ger mig lite utmaning också när man lär barnen hur allt ska vara. Att få ett busigt barn att lyssna och bygga upp en respekt är det roligaste som finns. Tycker om att verkligen "jobba med barnen" och inte bara finnas där för att se till att allt går bra. Tillbaka dit imorgon och det ser jag mycket fram emot.

Nu är jag hemma och stressar i mig lite youghurt innan jag ska iväg och sitta barnvakt till mina trollungar. Kommer missa början av idol ikväll eftersom jag inte slutar förens efter åtta. Och det är malmö ikväll, charmigaste dialekten!

Något som är toppen är att sökningen till högskolorna öppnade idag, så ska söka imorgon för tror inte jag hinner ikväll. Så nu är det bara att göra om allting, men kommer välja lite annorlunda den här gången.

Helgen kommer bli en vit helg!! jag ska basta, lägga ansiktsmask, hårinpackning, fixa med naglar och bara fräscha till mig och sova ut, och bara ta hand om mig själv och min älskling evelina kommer hit! Ser så himla mycket fram emot det!
Nej dags att byta om och kila igen, idag är jag verkligen trött! Men bara att kämpa på..

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0