Klätterapor

Dagen har gått alldeles utmärkt, precis som varje dag! Vi har varit iväg på gymnastik i skolan och det är alltid lika kul att se barnen så glada och energirika. Man känner ju igen sig från när man själv var sådär liten. Hinderbana var ju liksom världens grej och jag skulle helst av allt ta mig igenom hela banan på några sekunder, sitta längst upp i taket på repen, vara högst upp i ribbstolarna, gå på händer långst på golvet och göra en massa spagathandvolter. Jo jag har ju varit världens klätterapa och gympaunge.
Stängningen gick smidigt och bra precis som i Måndags och nu är jag hemma. Har precis stressat i mig lite kött och sallad och ska snart iväg och sitta barnvakt. ja onsdagar är inte mina favoriter. men snart är det helg igen. jeehoo!!

Nu ska jag ta mig lite tid att andas och sen kila iväg, puss

Bilder från i Lördags:


Tjejerna lagar tacos..


Bella, mästerkocken


Kökshäng, självklart med jäger och redbull ;)


Elin


Johan


Superglada madde för sina hanky panky trosor



en kväll fylld med skratt


Skulle föreställa Stevie Wonder, men misslyckad regält ;P






hela gänget + erik


"madde äter kebab på fyllan"


här råkade man komma i likadan tröja



"Bella äter bajs"


"fet alkis"



KANONKVÄLL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0