Så himla kul!!!!

VILKEN KVÄLL!!!!!

Vi började hemma hos mig igår jag, alex och emelie och lite senare kom Malin. Mycket trevligt hade vi och mina vänner var inte lika peppade på att åka buss in till strängnäs som jag så min granne och hans kompis körde oss istället. Haha säger bara stackars de.. 4 fulla och helt galna brudar i baksätet sjungandes (skrikandes) under 30 minuters tid.. Men de skratta iallafall ;)

Väl inne i strängnäs tog vi oss en kisspaus mitt på Ica bengtsson parkeringen.. Sedan gick vi och käkade kinamat och där mötte vi även upp sara. Den maten satt riktigt fint i magen och även där var det trevligt och mycket skratt.

Vårt nästa stopp var på rogges där vi hade skitkul med bartendern för han blande hela tiden fel drinkar och alex var skit arg och emelie skulle kaste hennes drink i ansiktet på honom.. Så kul att kolla på de där två tjejerna när deras humör går ut för att mörda. En annan skrattar ju bara, jag kan liksom inte bli sådär arg..

Det räckte tydligen inte för oss för vi gick till sju rum och kök också och tog oss en drink där.. Snacka om barrunda i strängnäs, haha.. Utanför där började emelie retas med jerry och det skulle hon inte gjort för han jaga henne med ett paraply och jag var helt säker på att hon skulle få en fet bula .. hahaha shit!! Men hon klarade sig utan bulor..

Väl inne på UB säger jag bara fyfaan vad kul vi hade, eller iallafall JAG! Tror aldrig det varit så kul ute i strängnäs. Vi dansa och vi dansa och vi dansa. Malin dansa, gud vad glad jag blev av att se henne sådär glad och feta partypinglan!

Jag och emelie sov kvar i strängnäs och fan vad skönt det var att slippa ta taxi hem!! Men påvägen hem från krogen råkade jag elda upp ena nageln och emelie blev feting fimpad.
06.50 ringde klockan i strängnäs imorse eftersom emelie skulle jobba idag. Jag tror fortfarande jag var full alltså för jag kunde inte sluta skratta och jag ville verkligen inte gå ut i kylan när jag låg under ett varmt täcke..

Men det var bara på med festkläderna och gå ut med helt utsmetat smink över hela ansiktet. Emelie såg ut som om hon hade faceplantat i en smutsig vattenpöl. hahah så söt! När vi klev på bussen sen så är det första frågan vi får "Tjejer har ni festat fram till nu?!!"















07.20 imorse, sliten som satan. HAHAHAHAHAHA



Ja glömde visst att publicera inlägget.. Nu kom vi precis hem har ätit pizza och kebab och druckit 3 cola.. Känns som jag ska spy .. Men icke! Först skulle vi på bio ikväll och ut och käka vi tjejer men nu blir det alkohol igen.. Vi ger oss aldrig och när alex ringer och skriker att hon köpt jäger så är det bara att dra på sig lite smink och köra igen..För övrigt är jag sjukt sliten..

Nej jag ska natta emelie nu, hon är baaaaaaaara för jobbig!! Riktigt pain in the ass just nu.. Får huvudvärk av bruden. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0