Another you

Fick med mig alex ut på promenad och gud vad skönt det var.. Sen följde hon med mig hem och så har vi kollat på idol tillsammans. Är inte Andreas Carlsson snygg?!

Vi har även moffat kanelbullar, godis, choklad och salami.. Finns ingen gräns på oss. Och vi båda är lika deprimerade över att vi inte har planerat vår helg, haha snacka om rastlösa tjejer som är sugna på att göra roliga saker hela tiden. Jag måste hitta en kille som sysselsätter mig till hundra och som älskar att vara i full fart och fläkt jämt. Ligga i soffan som en säck potatis är inte riktigt min grej..

Jag har verkligen blivit dyngförkyld..Legat och snorat hela kvällen.. men som tur är så är jag inte hängig! Jag håller mig ifrån rökningen ganska så bra faktiskt, är rätt imponerad av mig själv. Men jag kanske ska erkänna att min karaktär inte är på topp när det gäller gosaker.. hihi.. Men ärligt talat så bryr jag mig inte längre!

Nej herregud nu har jag pratat i telefon i över timma så nu måste jag sova.

puss o godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0