En liten pluggsvacka

Ja då var till och med jag uppe! Passade på att sova en timma längre idag när vi inte har lagt schema utan har självstudier. Ända gången man får bestämma över sig själv annars är skolan rätt duktiga på att bestämma över mig vad jag ska kunna och inte kunna till vissa tidpunkter. Nej fy nu är jag ett litet neggotroll igen. Har kommit i en liten pluggsvacka tror jag...Men det blir snart bättre! Jag har både vänner och familj som stöttar mig i det här ♥ det är bara att ta nya tag för varje ny dag!

Ska möta mina hjärtan vid 10.00 och så ska vi plugga på bibblan hela dagen.. vi har en del instuderingsfrågor att göra om man säger så....

Kvällen bjuds på lite träning och lite mer plugg.. himla härligt det här med medicinsk vetenskap! helt ärligt håller det på att ta död på mig :( lika sannolikt att jag ska lära in mig allt detta är som att en hund står på händer...

nej nu ska jag iväg och träffa mina älskade tjejer!

puss!


det bjuds på gammalt för det är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0