Fredag och april

Första April är här och även dagen man luras på.. Dagen alla tycker om men inte jag.. Jag blir alltid lurad och går på det. Lättelurad kanske?! Och jag själv kommer på jätte roliga saker att lura folk med, men eftersom jag inte har något poker face så förstör jag hela grejen innan personen ens har fattat det jag lurat dem om. Så jahaaaaa vi skippar nog det idag tror jag :)

Lång dag, föreläsning 9-12... och 15-17 är det gruppuppsamling med en lärare för att gå igenom alla dessa miljoners frågor om cellen. Sluta 17.00 på en fredag är inte okej.

Men dagsens höjdpunkt är ju att världens bästa kommer till mig idag, ska möta honom vid tågstationen 14.30!! Åh vad han ska få pussar. Vi har varit utan varandra i 27 dagar. Helt sinnessjukt.. Men nu behöver jag inte sakna mer!!!! (iallafall inte över helgen)..

nu är det bråttom, hoppas ni får en bra dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0