Glad påsk!

Jag lever och jag stortrivs! Jag och älsklingen har legat i magsjuka vilket kanske inte var det man önskade skulle hända när man äntligen är hemma. Men jag är på väg tillbaka och jonas är frisk! Men har ändå hunnit med massor av mys med mina vänner som jag inte träffat sen i december. Gud så jag har saknat dem! Pluggandet har ju hamnat efter regält, men får ta igen det när jag är tillbaka hemma i kalmar igen! Helgen kommer bestå av massa festligheter. Imorgon ska vi hem till jonas mamma (nettan) som fyller år och på söndag ska vi hem på middag till mor och far med släkten på pappas sida.

Vi kom nyss hem, har varit ute på landet hos robins föräldrar och grillat.. Nu ska jag väcka min kära man från hans insatthet i sitt fotbollsspel. Börjar blir lite rastlös här.

Men vill önska er alla en Glad påsk. Glöm inte att njuta av det fina vädret, själv ska man passa på i helgen eftersom man bara sätt mörker i princip i 3 dagar..

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0