Jag har bott på gymmet?!



Inte riktigt va...Jag har inte tränat på över 2 1/2 vecka och det känns förjävligt.. Men jag är fortfarande inte frisk efter den där satans bakterien som satt sig i mina lungor. Förkylningen ger sig aldrig och det känns som hela jag är uppbyggd av slem! Sen har jag varit och hälsat på djävulen några dagar också. Men nu mår jag något bättre och har kommit igång med pluggande riktigt ordentligt faktiskt. Jag och Natalia satt igår från 9.00 - 02.00 och körde järnet. Allt blir så mycket roligare när man är flera och slipper sitta och plugga själv. Vi fortsätter med medicinen på måndag och jag fattar inte hur man ska kunna lära sig allt?! Det är inte mänskligt.

Vi han med en mysig middag igår också, och lite hårfärgning på mig!
Idag är det Valborg, vad som händer får dagen avgöra. Tror vi ska sitta och förfesta på en stor gräsmatta med massa studenter, sen blir det väl en sväng till krögers och sen vidare till Vallen inatt. Om man kanske ska dra på sig en söt sommarklänning och lite klackar?! Hmmmm...

Nej nu ska jag återgå till mina medicinböcker och de gamla tentorna. adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0