Legendarisk helg!

Helgen är över och hela jag är förstörd.. det blir bara värre och värre ju mer tid det går på denna dag..Men jag ångrar ingenting, för galet kul har vi haft. En riktig toppen helg. Fredagen började väl inte jättebra då jag hoppade upp på den fullaste killen på palace (dahl).. Vilken jävla nitlott.. Han ramlar med mig rakt ner i stengolvet med mig underst. Kunde inte gå på ena foten och trodde seriöst jag hade brytit ena armen. Fast jag var skapligt påverkad av alkoholen var smärtan avskyvärd. Men under dagen igår blev det bättre och vi körde hela lördagen rakt igenom. Killarna öppnade första ölen redan vid 10 på morgonen när vi vaknade. Vi tjejer startade på uteserveringen på krögers vid 13.30... Strålande sol och en underbar värme hade vi ute. Och kvällen igår var riktigt bra!

Idag har jag slängt ut spyor från skurhinken och storstädat lägenheten. Ni vill inte veta vilket griseri det var här efter två killars boende. Men nu är det rent och fräscht igen. Linnea åkte nyss och själv har jag lust att skjuta mig själv i huvudet.

Ska laga klart min mat och sen ta en lång dusch innan jag lägger mig i soffan där resten av min kväll ska spenderas.
Imorgon startar ny kurs upp med upprop kl 10.00.. hujedamej!

Hoppas ni också haft en bra helg, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0