medicinsk vetenskap = inget liv.....fortsättning följer...

Han med hälften av alla mina 40 frågor på förmiddagen.. det tar sådan tid så det är sjukt! Mötte upp gruppen vid 13.00 på storken och hade gruppövning fram till 15. Sen stack jag och natalia och körde spinning i en timma. Vi båda fullkomligt badade i vår egen svett. Härligt ;) ..
Direkt hem och satte mig och pluggade, gjorde klart de resterande 20 frågorna som tog mig 3 jävla timmar. Men nu är jag ifatt igen iallafall. Har duschat och sitter nu och kollar på big brother. är satans trött och ska dyka rakt ner i sängen och hoppas på minst 8 timmar vila för min hjärna innan vi startar upp med ännu mer nytt imorgon. Inget mindre än mikrobiologi! Jag hoppas för allas skull att det är kul ....

Världens bästa farbror kommer hit imorgon så vi ska ut och äta på restaurang :) kommer bli lika mysigt som vanligt! Skönt att lämna hemmet och plugget för en kväll.

hoppas ni haft en bra dag, puss och sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0