När katten är borta, dansar råttorna på bordet.

det är full fart här i lägenheten, grejer och kartonger överallt! jag får sådant sug på att flytta när det packas och grejas. Jag vill också!!! Hade bestämt mig för att plugga och lisette skulle ta det lite lugnt ikväll. Men när emil kom hem och stack in huvudet och meddelade att han drar till sthlm så fick lisette den där bra idén.

"Vi dricker vin ikväll och packar järnet!"

ett utmärkt förslag. Kommer sakna denna tjej jättemycket när hon flyttar. Alla våra mysiga bb kvällar med filt och tekoppar. Delandes på en skål med feferoni. Den humorn hon har är inte att leka med, skrattar alltid tillsammans med henne. Jag säger bara stopp i lagens lamm..

nej nu bär det av mot systemet..


denna tvingade hon även på mig för en tag sen.. för mycket bullar och för lite plugg med andra ord!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0