Ny vecka, nya möjligheter

15 plusgrader och solen skiner, jag kan inte må bättre! Men efter 6 timmar föreläsning är jag rätt slut i huvudet.. Så tänkte sticka iväg och träna lite nu och hoppas på att kunna få lite energi så jag kan plugga lite till ikväll.

Helgen har varit lugn och skön iklädd i mjukisbyxor och osminkad tillsammans med min älskling! Riktigt slapp helg, men det behövde vi nog båda två. Imorse åkte han så nu är det lite tomt. Men om 17 dagar så ses vi igen. Då ska jag äntligen åka hem och träffa min familj. Saknaden är stor!

Annars ser jag fram emot helgen något enormt. Robban och Dahl kommer på besök och på fredags bjuds det på hoffmaestro och på lördagen blir det väl lite smak på studentlivet här i staden. Hur som helst ska det bli jättekul att dem kommer och hälsar på mig!

Nej dags att slänga på träningskläderna och kila iväg. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0