önskar det fanns en människa att fråga som visste exakt rätta svaret...

Idag ska vi ha labration och vi ska odla bakterier.. Det fullkomligt kliar i fingrarna för jag tycker sånt är så kul :D Hoppas det växer massor och att dem är jätteäckliga. Man vill ju ha ett stort resultat..
För övrigt sitter jag här nu, nervös som en gris. Ska gå iväg och hämta mitt tenta resultat snart. Fyy jag hoppas verkligen jag har klarat det.. Men men det hjälper inte att sitta och gnälla över den nu.

Idag ska jag träna, åååh vad jag ska träna.. jag vet att jag alltid försvann och tränade när jag mådde dåligt förr. Det var den bästa platsen att vara på. Och man kan väl inte säga att mitt mående är på topp just nu. Så därför ska jag försvinna och träna och sen hoppas på att mina tankar har blivit lite klarare.

Hoppas ni får en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0