Ska gå på jakt....

Den människa som satt och tänkte extra länge och extra djupt och döpte det till "att problematisera" skulle jag gärna göra mos av.. Eller varför inte pina honom/henne långsamt.. Hela vår treåriga utbildning utgår från att problematisera allting och jag fattar fortfarande inte hur jag ska göra för att det ska bli korrekt?!?!?!

Idag är det grupparbete, vi ska skriva protokoll om "vårt gemensamma lärande i kursen", kul va?! eller inte.. Ska gå hem direkt efter och fortsätta i min bubbla. Jag pluggar sjukt bra där.
Känns som alla är sjuka runt omkring mig och jag vill vill vill inte blir sjuk.. Har inte ens varit i närheten av att vara sjuk sen jag kom till kalmar, inte ens en fjuttig förkylning. men bara för att jag skrev sådär så lär väl jag åka på dunder och brak till helgen..

nej nu måste skynda mig, puss!


jag saknar förskolan sjukt mycket! Här är då jag och mina två hus,
riktigt generösa barn som tror att jag äger två hus. Rosa och solsken skulle det tydligen också va :P mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0