stressen har tyvärr tagit över

Jag lever men jag är sjuk! Feber lite hit och dit och en jävla hosta som dödar mig. Min röst finns inte mycket kvar av den heller tyvärr. Har varit massor med flytt, packning, uppackning, städning och stress denna helg. Men mamma och pappa är här och det tycker jag om :) Imorgon bär det av hemåt för att spendera en vecka tillsammans med min släkt, vänner och min pojkvän. Känner att jag behöver lite paus härifrån då det har varit mycket på senaste tiden. Ska bli jätteskönt att komma hem och slippa se på min bokylla med 15 studieböcker och en jävla massa anteckningar. Visst ska jag plugga när jag är hemma, men bara det jag verkligen måste. Jag måste skärpa mig och ta hand om min själ för det har jag inte gjort den senaste tiden. och min kropp har sagt ifrån nu och mitt huvud också.

Men jag skriver när jag har tid och lust! Hoppas ni mår bra! puss


Mitt rum är nästan helt klart, jättemysigt verkligen! Måste ju säga att jag är en händig tjej då jag alltid skruvar, spikar, mäter och bygger allt själv. Har älskat att snickra och bygga saker ända sen jag var 7 år. Det kan man inte tro. Men dock ser jag att bädda sängen borde jag träna på.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0