efter lite tid..

Nu har jag varvat ner lite och efter att ha pratat med robban så är jag på lite gladare humör! alla skulle ha en sådan som han i sitt liv, han är verkligen världens bästa! finns där jämt och ställer alltid upp och stöttar än och säger massa bra saker.. när vi väl pratar känner jag mig som ett barn för att han är så vettig och jag så trångsynt. Och efter att ha pratat med min andra halva så har vi bestämt att hon ska komma och hälsa på mig sista helgen i april. Äntligen ska vi få ses igen ♥

Har suttit och planerat de 2 kvarstående månaderna av denna termin och jag kommer ha sällskap varenda helg i över en månad framåt.. känns kanon! Har skypat med min älskade mamma också och även hunnit med och prata med min farbror och faster. Så det har dundrat in kärlek!

och ett avslutande samtal från älskade älsklingen! så nu kan jag sova gott. godnatt! puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Love you!!

2011-04-06 @ 08:52:19
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0