Vi har mycket tråd i våra kroppar!

Förmiddagen har vi till att fortsätta med våra instuderingsfrågor och eftermiddagen till gruppövning borta på storken. Några skulle samlas i bibblan och göra frågorna där. Men jag känner att jag arbetar bättre själv ibland så jag slipper känna denna press hela tiden att alla verkar förstår och jag ligger efter. Så därför ska jag koncentrera mig på enbart frågorna nu så jag blir klar med dem. Rätt diciplenerat att gå upp samma tid fast jag fortfarande ska vara hemma. Vaknade nämligen och trodde det var helg så det var inte lätt att ta sig upp idag. But now I'm up!

Kalmar bjuder inte på roligt väder ska jag säga er, rena skiten.. Blött, grått, trist och rått! Hoppas på förändring till helgen så man kan inviga uteserveringarna ute i solen med en öl. det hade inte alls varit fel.

nej nu måste jag sätta igång, 13.00 ska jag befinna mig i skolan. 40 frågor väntar om sinnesfysiologi innan!

puss o kram!




Visste ni att vi har 12 miljarder kilometer nervsystem i vår kropp! det är ju sinnessjukt.. snacka om att vi har mycket tråd i oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0