Vill bara sova

jag är så sjukt jävla dödstrött.. det måste vara min hårda träning + dåligt med matintag + lite sömn + mycket plugg!! Jag säger bara att energin är på noll och man kan inte räkna med någon fart och fläkt hos mig idag. Jag vill bara åka hem!! Inget är fel i Kalmar, utan jag känner bara att jag måste varva ner och få tänka på något annat än alla studier. Förhoppningsvis åker jag hem med mamma och pappa redan på söndag, vilket skulle vara så himla skönt. Men annars flyger jag hem på Onsdag.

Det är tur att vi bara har laboration idag så vi slutar vid 11.00.. Hade behövt hem och lägga mig och sova, men jag har ap mycket plugg. Jag har lust att slänga ut alla böcker och allt som har med skolan att göra genom fönstret. Jag är så trött på skiten även om det är kul ibland. Det är så många saker runt omkring mig nu som är viktigare och då har jag svårt att koncentrera mig och hitta glädjen att studera. men allt löser väl sig någongång och förhoppningsvis kommer jag bli lite gladare och må bättre imorgon när mamma och pappa klampar in. åh det är så känsligt!!

Nej nu ska jag klä på mig för att sedan kila iväg till norrgård för att se om det har vuxit några bakterier, spännande!

Jag vill tacka helen för det lilla hon gjorde igår, det behövde jag verkligen! Hon är så fin vän och jag är glad att jag har henne♥

och för er som missat det så är det ju rena rama flytten på gång hemma hos oss i helgen. Lisette ska ut, Amanda in, Jag byta rum och möblerna från min gamla lägenhet ska in i denna lägenheten. Oj jag vill inte ens tänka på hur det kommer se ut eller hur svettig jag kommer vara av att bära och skruva möbler. det börjar imorgon bitti redan!

nej gud nu är det bråttom. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw =) söta du!! <3

Vi får stötta varann o ta vara på varann =)

2011-04-14 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0