Zombie-style!

Hela dagen har jag befunnit mig i koma. Den värsta baksmällan kom visst två dagar senare.
Indroduktionen på nya kursen känns väldigt positiv iallafall, verkar som de fattat nu att upplägget måste vara planerat. Tror denna kurs kommer blir skitbra :)
Kom hem vid 14.45 och dog direkt i sängen och vaknade upp tre timmar senare. Var fortfarande inte utvilad, men jag tvingade mig upp för att jag ska kunna sova ikväll. Har ätit nyttig mat för att få lite energi och just nu sitter jag och pluggar. Väntar på att en unge i minuten ska börja. Det finns ju inge mysigare program att kolla på. Tänk när man själv ligger där i smärta och ska föda fram sitt eget barn. Största kärleken i livet! Men jag kommer ju befinna mig på förlossningen fler gånger eftersom jag ska bli barnmorska. Och det målet ska jag bannemej nå till..

Nu börjar det, puss o kram!


jag önskar alla killar kunde vara lika ärliga som min nära vän ♥


ni är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0