17:e är en hjärtedag

Ja kan ju verkligen hoppas på att arbetshoroskopet stämmer in, för jag blir tokig på detta snart.. Det är meningen att jag ska jobba på dagis, men eftersom jag enbart är vikarie så får jag ju bara jobba när någon är sjuk (vilket ingen är just nu).. Men jag måste ju ha pengar?! Så därför har jag gjort så att jag ställer klockan på 09.30 varje morgon och har inte dagis ringt innan den så smsar jag Acke och kollar om jag får jobba hos honom.. Där får man räkna med ett segt och långdraget svar. Ja så här sitter jag halvnaken och vet inte om jag ska jobba eller inte. alltid lika otroligt jättekul! och jag som är en planerare håller på att slita mitt hår när jag inte vet någonting!

Men annars mår jag bara bra, träningsvärken har knackat på och det är så skönt! Men något som inte är skönt är att jag gjorde massa sit-ups utan matta och andra magövningar så jag har så himla ont i lännryggen..Det har blivit som en blå svullen liten kulle .......

Nej jag ska väl sitta och vänta på svar från chefen en stund till .. annars får jag väl komma på någon annan nytta!

adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0