Att sysselsättning kan göra mig så glad

Jag fick jobba igår, inte på dagis men på slottscafét! Att göra något under dagen gav mig världens energi så tror nästan min pojkvän ville döda mig igår kväll ;) Men än så länge lever jag.. Ska jobba på restaurangen idag också eftersom dagis inte har ringt. Men idag börjar jag kl 12, så får se vad jag hittar på fram till dess.

Ikväll ska jag iallafall träna, det var sjukt länge sen och jag ska ha dödsångest av träningsvärken imorgon är mitt mål :D

Imorse vaknade jag av ett så himla fint sms, att fina och värmande ord kan göra att man känner sig så uppskattad som människa..


längtar till helgen, för då ska partyfyran ut och svina ;)

Kommentarer
Postat av: DAUGAARD

PUSS

2011-08-16 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0