Dimmigt

Godmorgon i dimman!

Ja klockan är inte ens 07.00 och det är dimman som är chef utanför fönstret.. Jag mår så jävla bajs idag som man kan må, helt igen gäggad överallt så luftgasmask kommer jag behöva på halva vägen till jobbet.. hur ska jag orka denna dag med typ 25-30 ettåringar från 8-16.30?!?! Hoppas verkligen jag mår bättre under dagen..

Min träning ikväll kommer ju skita sig iallafall :( När man äntligen har kommit igång och längtar så ska man bli sjuk.. himla baciller! Men det är bara att kämpa på och se glad ut, man är ju inte 3 år ängre när man kunde grina när saker gick emot än och sen få i princip vad man vill ....


jag saknar er + helen och resten av studiegruppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0