I prefer an ugly truth to a pretty lie.

Att en lång powewalk kan ge så mycket positiv energi! Nu har jag fått rensa hjärnan och tänka i lugn och ro och jag mår genast mycket bättre..
Har precis tagit en kopp kaffe och ska strax ta en skön dusch för att sen krypa ner under filten och se den andra Irene Huss filmen.

Idag har jag varit på ett besök på mälarsjukhuset och sen åkte jag och mamma till strängnäs och lunchade.. Börjar bli tråkigt att sitta hemma och glo om dagarna, på ett sätt har det väl varit bra med tanke på att jag behövt vila.. Men det här med att ta det lugnt och bara vara är inte riktigt min grej, jag känner mig bara ensam och blir så himla rastlös. Hoppas verkligen jag blir inringd nästa vecka så jag får jobba lite.. Behöver umgås med lite barn känner mig, finns inga som är så ärliga och ger en så mycket energi.

nej duschen kallar, kram på er!




Kommentarer
Postat av: Stina

men ååååååååååh vad fin <3

2011-08-13 @ 00:11:07
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0